香港同運系列 · 加港政治隨筆

【同志,投向新一代】

BAGGIO

投票日愈近,外面愈紛擾。講得稍稍唔中聽嘅嘢,就被人插到上天花板,變左「無雞味嘅雞」。好煩,真係好煩。不如都講返啲切身嘢算。

我想講下新東補選期間發生嘅一件小事。

話說我當日喺呢度問左讀者一個問題:「點解成個補選,同志議題竟然無人提,尤其係同性婚姻?」然後就發生左 健吾 喺佢嘅電台節目,打電話問七個候選人有關同性婚姻嘅爭議性事件。

當中大家都記得,所謂建制呀中間派啲候選人,唔係「反對」就「保留」;至於所謂「非建制」果兩位候選人呢,本民前嘅 梁天琦回答果句「義無反顧咁支持」我真係好鬼死 buy,而且亦只係得佢一個喺政綱度,用白紙黑字明言支持同志伴侶權利嘅。至於點解係「爭議性」,係因為受制於公民黨嘅楊岳橋,答案被質疑「曖昩不明」所引起嘅一連串爭議。(自己睇文: http://bit.ly/1QJQ7DI

因為呢個結果,我先後喺 Facebook PM 左梁天琦、黃台仰,仲有青年新政梁頌恒(Baggio)。前兩者我係想親口多謝佢地,後者就係純意見交流,爭取「泛民-大愛同運系統」以外嘅盟友。

當中梁天琦回答係「每人心入面都有一座斷背山 我不會妥協的」;黃台仰嘅回答係:「我地呢代無咩人真係會對(同志)平權反感,所以我地認為係一d好General 既野」;至於當時已 All In 支持本民前參選嘅梁頌恒,我將自己圖中果篇分析文章傳畀佢,希望佢可以同戰友 Share 下推動討論,或者能夠影響多啲政黨,喺九月換屆選舉納入相關政策。因為我一直相信,婚姻同歧視法議題無分先後,達者為先;只不過同運揸莊嘅人唔肯接受我呢個諗法。

結果,梁頌恒不但喺 Facebook 分享,仲真心求教,公開詢問「同性婚姻」與「反歧視法」是否有先後,其邏輯怎樣建構?

當今好多聲稱支持或反對同志的老中青候選人,根本連同志法例的基本知識都欠奉;梁頌恒能不恥下問去了解清楚相關政策,令我真心覺得呢啲青年從政者,對於政策議題研究其實是有心的;去到今次選舉,這些由傘後青年組成的政黨,由本民前到而家嘅青年新政,都有針對性小眾平權的政策,而且愈見全面(見附圖),睇黎我當日灌溉嘅已有所收成。

Leave a Reply

